woensdag 27 juni 2007

Doe maar doodgaan


Waarom laten pakketbezorgers altijd een briefje achter waarop staat dat ze het de volgende dag rond dezelfde tijd nog een keer proberen… Droop er stront uit de brievenbus die de indruk wekte dat ik morgen weleens de godganse dag thuis aan de poeperdeplops zou kunnen zitten?

Waarom zegt het gros van de vrouwen in de videotheek altijd: “Ik weet het niet zéker nee, maar volgens mij heb ik ‘m nog niet gezien!”… om een kwartier voordat de film is afgelopen tot de ontdekking te komen dat “Oh ja! Hihi…” dit wel zo is? Sodemultitask een eind op.


Waarom zijn er nog steeds mensen op housefeesten die vragen of je weet wie er ‘nu’ draait…ik heb het nooit geweten, ik wil het niet weten en al weet ik het wel waarom zou ik het er dan ooit over willen hebben, knuffelende griezels?

Waarom antwoorden vakkenvullers op de vraag of een artikel er nog is steevast met “Ja..uh..als u het niet zit liggen zal het er wel niet zijn…”. Kan hetzelfde over je hersens worden gezegd, nageboorte?

Waarom lijken lelijke meisjes met grote zwarte zonnebrillen altijd een stuk minder lelijk? Als je op zoek bent naar ‘accessoires’ waar iedereen écht wat aan heeft, neem dan gewoon grotere tieten. Ook daarmee zul je op het eerste gezicht een stuk minder lelijk ogen.

Waarom leven horeca-medewerkers in de veronderstelling dat ze vanwege hun werk verheven zijn boven hun clièntele? Je bedient. En bent afhankelijk van onze fooi om ook eens een weekendje naar Center Parcs te kunnen. En ik zei drie ijsklontjes, prutser.

Waarom, kortom, blazen bepaalde iemanden niet gewoon volkomen altruïstisch in hun slaap hun laatste adem uit? Ik beloof dat het heel druk wordt op jullie begrafenis.

Geen opmerkingen: